Buna, dragii mei!
Iata ca am reusit sa realizam cu bine un eveniment complet iesit din tipare! Alina si Cristi Borcea si-au dorit o nunta deosebita si astfel le-am oferit tot ce a fost posibil in contextul locatiei alese:  Ambasad’Or Otopeni .
Nunta lui Cristi Borcea a ţinut România cu ochii la televizor. Românii au avut ce vedea: de la ţinutele invitatilor pana la maşini si tot ce înseamnă o organizare generoasa. Miri au avut momentul lor unic, atunci când au dansat împreună. Cristi şi Alina Borcea au pregătit pentru sutele de invitaţi o surpriză, dansul mirilor, iar coregrafia le-a ieşit foarte bine.

In premiera absoluta, am reusit sa organizez tot ce tine de partea de filmare fara nicio piedica sau restrictie. Am avut suport sustinut la tot ce mi-am dorit, astfel incat lucrurile la partea foto & video sa decurga perfect. Si spun asta pentru logistica, echipament, oameni, mancare, pozitionare sau acces in fiecare locatie :)

Am reusit sa montez in timpul evenimentului si sa ofer presei in timp record, trei filme scurte de la pregatirile de nunta, cununia religioasa si evident deschiderea dansului. Le-ati vazut deja pe toate posturile de televiziune… asa ca imaginile cu Alina si Cristi Borcea, au devenit repede cunoscute.
Voi incerca in zilele urmatoare sa descriu noutatile pe care le-am folosit si sa mentionez bunii colaboratori cu care am avut placerea sa lucrez :)

Nu pot incheia fara sa fac o remarca: Sunt dezamagit ca o parte din presa a dat dovada de o enorma lipsa de respect si au inventat multe neadevaruri pentru a strica imaginea acestui eveniment privat!  Din pacate au calcat totul in picioare pentru a avea audienta maxima…. Pacat  :(

Cateva cuvinte despre tehnica:
S-a filmat cu 6 camere Sony EX 3 + 2 xDSLR 5D MKII + steady + slider + macara GF9.
Proiectia live cu regie de emisie s-a facut pe plasme de 60″ si pe un ecran gigant SMD cu dimensiunea de 4x3m !

De organizarea intregului eveniment s-a ocupat Ioana Sucu – Bouquet Event pe care o recomandam cu argumete!
Partea de fotografie a gestionat-o perfect partenerul PhotoONE – aici gasiti cateva fotografii
Furnizor echipament video, intercom,  regie de emisie si operare macara = Bivolul Advertising
Furnizor echipament plasme de 60″  si ecran modular smd de 12mp pentru exterior = NMS.
Efectul de fum greu a fost realizat de GKO CRYOSONICS – va recomandam sa colaborati cu ei pentru efecte speciale si garantat functionale! ;)
. . . . .
iata primul video montat in timpul evenimentului si proiectat pe ecranele uriase:
Deschiderea dansului!


.

Vom reveni cat de curand cu imagini si alte detaliile interesante.

Cu drag, Valentin D. – inima videoemotion :)

Comentarii
  1. Adrian Ignat spune:

    Eh, aveai experienta pe melodia asta si stiai momentele cheie :P
    Sper ca aici nu a mai fost nevoie sa scoti niciun “Mc Alex” de pe fundal :))

Lasă un răspuns

