Bine v-am regasit!
Va invit sa vedeti clipul highlight de la o nunta mai deosebita din nordul tarii, la care am avut placerea sa particip.
Protagonisti: Ioana si Cristian

Vizionare placuta!

.

si o surpriza placuta …


.

Cateva date tehnice …
Filmare cu doua camere in format AVCHD 1920 x 1080,
Editare cu Adb Pr CS5.5 cu suport hardware Matrox RTX2 – HD necompresat (60gb /ora)
Sunet inregistrat separat la biserica cu 2 lavaliere wireless pentru preoti si alte 2 device dedicate ZoomH4N pentru ambianta biserica si M-audio pt cor. La petrecere am luat sunet de linie in Zoom H4N si M-audio pentru ambianta sala.
Am apelat in premiera la un studio audio pentru procesarea sunetului la cununia religioasa din cele 6 surse folosite iar rezultatele au fost absolut deosebite!

Alte clipuri si detalii vor fi disponibile in zilele urmatoare la pagina videoemotion dedicata acestui eveniment.

Cu drag, Valentin – inima videoemotion ;)

Comentarii
  1. popa vlad spune:

    Ce-mi place cind se plimba chelnerii prin cadru…in toata “splendoarea” lor ;)

Lasă un răspuns

