Cum sa alegi? Dj sau formatie?

Posted: 2 April 2010 in Sfaturi
Tags: , , , ,

Sunt sute de DJ pentru nunta in Romania. La o singura cautare pe Google gasesti peste 500. Insa care dintre ei este cel mai bun pentru nunta ta ?
Iti propunem mai jos cateva solutii pentru evitarea tuturor problemelor generate de alegerea unui DJ, intrebari pe care sa i le adresezi, ce echipamente trebuie sa foloseasca si ce trebuie sa incluzi in contractul pe care il vei semna cu el.
Alegerea unui DJ potrivit va fi una dintre cele mai interesante si mai incitante parti din organizarea nuntii tale. Vei avea ocazia sa intalnesti oameni cu experienta in domeniu, care sunt, in majoritate, foarte comunicativi, cu personalitate placuta si dispusi oricand sa iti ofere sfaturi utile pentru a avea cea mai frumoasa nunta.

Formatie sau DJ? Asta e intrebarea!
Desigur, marea dezbatere ramane inca valabila: DJ sau formatie?

Aceasta este cea mai grea decizie pe care trebuie sa o iei.

Afla mai multe pe pagina de recomandari:

Formatie sau Dj?

Concluzii

– Alegerea unui DJ nu este usoara, dar este mai palpabila decat alegerea unei formatii.
– Semneaza neaparat un contract!
– Trebuie sa te lasi impresionat de ceea ce conteaza cu adevarat pentru tine!
– Retine: Meriti mai mult!

Comments
  1. Mihaela S says:

    Eu sunt pro DJ!🙂 … si am avut un DJ jos palaria!🙂

    • Corect! Subscriu… Dj. Vali – mare maestru! A pus multe piese pe gustul meu!
      Am fost la petrecere dar nu am putut dansa… pentru ca nu am gasit loc liber pe ring ca sa ma desfasor…
      Pentru ca am filmat tot, o sa va arat va vedeti cu ochii vostrii🙂

  2. Ana Flavian says:

    Depinde foarte mult ce fel de invitati ai… Trebuie sa ii cunosti foarte bine, le stii gusturile, atunci stii ce alegi.

Leave a Reply

