Anda si Adrian – nunta de iulie

  • Doi tineri minunati care au avut o nunta superba!  Iar filmul lor a iesit foarte bun, mult peste asteptari!

Anda si Adrian sunt deschisi, comunicativi si plini de viata. Ne-am simtit prieteni de la prima intalnire si fost o reala placere sa lucrez cu ei .  Nimic fortat sau fals… Totul a decurs conform asteptarilor, am fost in multe locatii si nu ne-am lasat pagubasi chiar daca la unele dintre ele, accesul a fost mai anevoios  :)) Adrian a dat dovada de multa perseverenta si a reusit sa ajunga la Anda asa cum trebuie: la timp, cu buchet, cu nasi si videograful videoemotion…

Cununia religioasa a avut loc la biserica Sfantul Spiridon iar petrecerea la Crowne Plaza- Ballroom. In toate momentele ei, nunta a fost ofertanta pentru noi ca imagine si am profitat din plin. :) La Crowne Plaza totul a fost de cea mai inalta tinuta, datorita si bunei coordonari a evenimentului de catre Sanziana – Agentia “La Noblesse“.  Pe site-ul lor scrie:  “Filosofia consultantilor si designer-ilor nostri profesionisti este aceea de a oferi unicitate fiecarui eveniment si decor in functie de locatia si personalitatea clientului...”  Corect! Asa au si facut, recomandam cu argumente!

Detalii, voturi si comentarii gasiti la pagina dedicata acestui eveniment: 2010.07.10 – Anda si Adrian

Cu drag, Valentin – inima videoemotion :)

Comments
  1. Adrian says:

    Super! Ne place foarte mult si ne reprezinta. Multumim inca o data pentru colaborare. A fost excelent.

  2. Anda says:

    Minunat Valentin&Co! Eu o sa fiu ca femeile, mai spre partea emotionala. Detaliile tehnice vi le las voua, domnilor. Oricum, Valentin Dilta in afara de un profesionist desavarsit este un om minunat!! Este o placere sa discuti cu el, sa vezi cata pasiune pune in tot ceea ce face, cat de atent este la toate observatiile si detaliile, cat se implica pentru ca filmul tau de nunta sa fie o opera de arta! Pot spune ca ne-am atasat de el, ne-a invatat multe si desi am ajuns sa ii mancam si 5 ore intr-o zi cu discutii, intrebari si te miri ce scenarii “cu drobul de sare” , nici un moment nu ne-a grabit. Valentin esti un dulce si iti multumim din tot sufletul pentru tot!!!
    Hugs and kisses!

    • Multumesc Anda, multumesc Adrian pentru ca am avut ocazia sa realizez inca un film foarte bun.
      In mare masura, voi ati furnizat materia prima si m-ati lasat lucrez dupa pregatirea si simtul meu artistic.
      Sunt fericit ca am fost pe aceeasi lungime de unda si asta se vede din rezultate!
      Am reusit sa pun si filmul de la pregatiri. Eu il apreciez ca fiind grozav, aici la noi, la videoemotion este considerat ca fiind cel mai complet din tot ce am mai facut pana acum.
      Cu drag, Valentin – inima videoemotion🙂

  3. Adrian says:

    Cand am primit fragmentele de film cu time code pentru validare, am ramas cu gura cascata! Am fost pur si simplu uimiti… Ne tot “ameninta” Valentin la discutiile pe care le-am avut cu el, ca poate realiza un film la care sa ne uitam fara sa clipim. Poate sa se intample orice in jurul nostru, pentru ca vom ramane lipiti de ecran pana se termina….
    Si s-a tinut de cuvant! Apreciem! Ne-a facut si mici surprize placute: cand am vazut cainele pe video, care s-a potrivit perfect pe melodiie, a fost super amuzant. Ne-am distrat mult si cand s-a filmat si la vizionare.
    La cate idei avem, poate la botez ne faci un “Next Karate Kid” :))

    • Ma bucur ca iti place ceea ce am realizat si ca m-am ridicat la nivelul “setat” la discutii… sau macar mai sus putin🙂
      Cat despre “Next Karate Kid” … sunt deschis sa facem filmul anului!
      PS.1 Daca aveti vreun plan secret… poate ma anuntati… asa… neoficial, sa fac o rezervare🙂 Am la indemana agenda pana in 2019… :))
      PS.2 Sunt fericit cand un client ca tine, este fericit ca nu trebuie sa ascunda filmul de nunta pentru ca nu-l reprezinta….
      Cu drag, Valentin – inima videoemotion🙂

  4. Anda says:

    Faca cuvinte! Mi se pare absolut incredibil filmul de pregatiri!!!
    Nu am destule cuvinte de apreciere si multumire.
    You are simply the best, better than all the rest!!

  5. Brindusa says:

    Buna,

    Mi se face pielea de gaina cand ma uit la imaginile astea.
    Este superb ceea ce ati facut si cum reusiti sa prelungiti…. “the momentum” de la nunta.

    Va pup,

    Bri

  6. Cristi "Nod-in-Papura" says:

    “Foarte curand”? Relativ la data ultimului update, probabil.

    Cat de “by design” au fost “nunta de iulie” in varianta in engleza, si “1 corinthians” in varianta in romana? B-)

    Era ceva anume adecvat pt “Mission Impossible”? :-p

    Si toate “detaliile tehnice” au fost doar 4 cuvinte (“vreo 68 de ore”)? Nu durata dedicata montajului? Sau durata cumulata a “footage”-ului? Nu intervalul de zoom maximal folosit? Nu denumirea fonturilor? Nu codul RGB al culorilor? >:-)

    PS Casa de piatra, Adi si Anda! Sper sa sesizati ca textul anterior nu e deloc personal, eu doar ma bag singur in seama pe aici. ;-))

    • Eheee, iata si un carcotas… Bine ai venit! Sunt amabil cu toata lumea de buna credinta!
      Asadar:
      1. Cititorii mei constanti, stiu ca “Foarte curand” inseamna 1-2 zile, de acum stii si tu🙂
      2. By design… asa este, se schimba pana la varianta finala. :-bd
      3. Personajele implicate stiu cat de adecvat este pasajul “Mission Impossible” … (a fost o solicitare expresa)
      4. Detaliile tehnice… mdaaa, sunt mai zgarcit acum cu enumerarea, poate le voi insira…
      Tks de vizita si observatii, oricum le pun pe baza evolutiei mele si te mai astept, carcotasule😉
      A raspuns tot cu drag, Valentin – inima videoemotion 🙂

  7. Adrian says:

    “Era ceva anume adecvat pt “Mission Impossible”?
    :-p
    Evident, cainele :))

  8. Adrian says:

    Ah, cat despre detalii tehnice… cred ca majoritatea ar fi uimiti daca le-as spune ca a fost filmat doar cu o singura camera, cu o singura mana maestra…
    Ma refer la pregatiri, de cand m-am imbracat eu si pana cand am luat mireasa … dar nu le zic asta😉

    • Ba sa le spunem, Adriane… Secretul va fi mereu in aptitudinea artistica🙂
      As fi bucuros ca toti sa lucreze macar la fel de bine cum o fac eu.
      Toti clientii ar avea alt standard si ar fi mult mai simplu atunci cand se discuta despre filmarea nuntii lor.
      Sunt fericit ca existam in tara vreo 5 care facem cu adevarat ceva cinematografic la nunta, fiecare in stilul lui, dar sper sa fim din ce in ce mai multi. De noi depinde in ce directie se intreapta piata!
      De exemplu, la fotografia de nunta, pentru ca un rezultat bun se obtine mai usor decat in videografie, s-au ridicat in ultimii 2 ani (si datorita echipamentului) peste 30 de fotografi buni care au constant realizari foarte bune.
      Sa vedem ce se va intampla cu videografia de nunta…
      Semneaza un optimist: Valentin – inima videoemotion 🙂

  9. George says:

    Salutare!
    …eu sunt doar curios cum se numeste melodia din primele doua videouri.

    Multumesc.

    Casa de piatra insurateilor.

    • Adrian says:

      Salut,
      Melodia este: X Ray Dog – Here Comes The King.
      Sper ca ti-au placut si imaginile, nu numai melodia🙂

  10. Anda says:

    Grozav Valentin!
    Am vazut modificarile de la sesiunea foto video (ai stat iara pana in zori de zi) si este perfect.
    Nu stiu cine altcineva s-ar fi dedicat in asa masura scopului🙂.
    By the way, ar trebui sa mai ai un bebe pentru ca ai foarte multa rabdare…:))
    Anda si Adrian!

  11. sinziana says:

    Acum cand ma uit la aceste imagini, retraiesc sentimentele pe care le-am avut la acea nunta de iulie, sau mai bine zis at The Spanish Wedding, asa cum imi place mie sa ii spun🙂 …
    Trebuie sa recunosti ca au fost extraordinari, cooperativi, tineri si frumosi. Un eveniment activ si plin de emotii.
    Sincera sa fiu ai redat exact ce trebuia, iar persoanele care nu au fost prezente la pregatiri, cununie etc pot simti personalitatea lor prin clipul facut de tine si as adauga clip realizat CU MULT SUFLET… This makes the difference

    • Buna Sanziana. Ma bucura cuvintele de apreciere de la un ochi exigent si abilitat!
      Am reusit sa fiu pe aceeasi lungime de unda cu Anda si Adrian! Si-au dorit un film de exceptie si m-au ajutat mult!
      In toate momentele ei, nunta a fost ofertanta pentru noi ca imagine si am profitat din plin.🙂
      La Crowne Plaza totul a fost de cea mai inalta tinuta, datorita si bunei tale coordonari a evenimentului.
      Cat despre realizarea “”CU MULT SUFLET”” … deh, e regula de aur aici la videoemotion! Se poate lucra bine sau corect tehnic…. dar pentru a avea un succes constant, TREBUIE SA PUI SUFLET!
      Cu drag si optimism, Valentin – inima videoemotion🙂

  12. Anda says:

    Ma bucur mult ca ti-ai placut filmele, Sanziana!
    Te imbratisam cu drag!
    Anda si Adrian

  13. HOROSCOP says:

    Am sa va adauga in lista mea de bloguri favorite

Leave a Reply

