Data: 2 octombrie 2010

 In perioada in care contorul de vizite al blogului va indica intre 5000 si 5500, ofer urmatorul premiu:

  • Realizarea unui videoclip de logodna asemanatoar celor deja postate, in urmatoarele conditii:

1. Este obligatoriu ca realizarea sa fie gratuita din partea videoemotion!🙂 Nu insistati ! :))  :))
2. Solicitantii trebuie sa-si doreasca acest film si sa-si dea tot concursul la realizarea lui.
3. Se va filma intr-o zi agreata de ambele parti, din intervalul: 21-25 octombrie 2010.
4. Durata filmarii va fi de maximum 2 ore, in timpul zilei, intr-o locatie agreata in Bucuresti.
5. Scenariul va fi dezbatut impreuna, vreo 2 ore si 8 cafele, pana va fi agreat de ambele parti.
6. Videoclipul va avea 1-3 minute in functie scenariu si va fi postat pe blog la categoria premii.
7. Cei care sunt deja clienti videoemotion, sunt rugati sa lase aceasta sansa si altor tineri! 🙂
8. Este in joc un singur premiu si se acorda celui de la care voi primi primul comentariu pe aceasta pagina, cu textul ” Vreau videoclip de logodna ”
9. Nu sunt de dorit farse pe acest demers… Voi contacta imediat castigatorul si vom stabili o cale de comunicare. Daca nu ma lamuresc in 24 de ore ca intruneste conditiile, premiul se aloca urmatorului solicitant corect.

Simplu, nu-i asa?  Va astept si va garantez ca nu merge cu pile!  :))

Cu drag, Valentin – inima  videoemotion🙂

update – 4 octombrie 2010 – declar castigatoare pe Anca!  E ok!

Vom filma asa cum am propus, iar videoclipul va fi postat aici. Multumesc pentru sustinere!!!!

Am primit, din pacate de pe adrese facute adhoc de  genul …  ” glumetul5@…. ”   comentarii pe care le-am blocat… ma mai gandesc daca o sa le fac publice… Acum, unele imi par amuzante, dar cand le-am primit, nu…. Este trist ca astfel de demersuri pot fi luate bascalie… Oare de cine????   Revenim cu videoclipul – pana atunci ne gandim la un scenariu cat mai funny!

Cu drag, Valentin – inima  videoemotion

………………


PS. Pentru cei deja casatoriti, pregatim ceva scenarii de un TTD remarcabil…
Dar probabil, n-o sa asteptam nr. xxxxxx pana sa-l expunem. )
Sper ca astfel de demersuri, sa aiba succesul scontat …

VD

<  last update 04.10.2010  >

Comments
  1. Mihaela Sucata says:

    Vreau videoclip de logodna! (2)🙂

    • Of, of… mai Mihaela… era sa spun ca te grabesti … la maritat, pentru ca ai scris prea devreme…. (e o gluma? DA!)
      :))
      Inca nu s-a dat startul, pentru ca nu am depasit cele 5000 de vizite!
      Stii… mi-am adus aminte ca am filmat la nunta ta pe 4 septembrie 2010…
      Deci garantez ca sunt autentice cele intamplate si esti mai mult de cat logodita🙂
      Daca am inceput cu logodna la Brasov, poate ajungem pentru TTD la Constanta…
      PS. Regret nespus ca nu am aflat in timp util ca mergeti la mare… A fost lumina buna🙂
      In schimb te felicit pentru modul instant ia care ai speculat singura scapare din anunt.

      Cu drag, Valentin – inima videoemotion 🙂

      • AdriaAdrian says:

        De ce doar cei necăsătoriţi? Vrem şi noi!!!
        Ce dacă avem mai multe video-uri super de la videoemotion … asta nu înseamnă că nu mai vrem.
        Dacă ne relogodim se pune? :p
        Felicitări pentru iniţiativă, o susţinem şi la mai mare!

      • Mihaela&Mihnea says:

        🙂 Stiu ca sunt deja maritata, dar cand am vazut aseara anuntul nu m-am putut abtine😉.
        Sunt atatea locatii in Romania in care mi-ar placea sa am cate un videoclip.

        PS:maine facem o luna deci este si acest lucru un prilej pentru o sesiune video. :))

        Frumoasa initiativa! sustin “Vreau videoclip de logodna”🙂

        • Multumesc pentru sustinere! Apreciez!
          Sa inteleg ca iti place sa filmezi pentru videoclipuri… Ok!
          Atunci iti propun sa facem macar cate un videoclip in fiecare anotimp… intr-o locatie preferata!
          Eu sunt dispus daca vrei sa facem arta!
          Cand discutam detaliile?
          Cu drag, Valentin – inima videoemotion 🙂

  2. Badulescu Bogdan says:

    Daca divortam si ne luam iarasi, merge?
    Ca sigur vrem si noi videoclip. 🙂

    • Of mai Bogdane… nu face glume d’astea!
      Inteleg … ca am multe situatii neprecizate in anunt…
      Voi fi mai atent pe viitor (am inceput deja) la ceea ce vorbesc, scriu, promit, semnez….
      Am avut scapari pe pe ici pe colo, dar reparam!
      Multumesc de vizita!
      Cu drag, Valentin – inima videoemotion 🙂

  3. Birca Anca says:

    Vreau videoclip de logodna!

  4. Anda says:

    Haha!

    Super initiativa si felicitari castigatoarei!
    Cu siguranta vei fi impresionata de Valentin si extra super incantata de ce o sa iasa.

    Abia astept sa-l vad!!

Leave a Reply

