Premiu videoemotion – update

Posted: 4 October 2010 in Logodna & invitatie nunta, Premii videoemotion

update – 4 octombrie 2010 – declar castigatoare pe Anca!  E ok!  Vom filma asa cum am propus, iar videoclipul va fi postat aici, probabil la inceputul lui noiembrie! Multumesc pentru sustinere!!!!  Detalii: https://blogvideoemotion.wordpress.com/premii-videoemotion/premiu-videoemotion-%e2%80%93-2-octombrie-2010/

Am primit, din pacate de pe adrese adhoc gen ” glumetul5@…. ”  si comentarii pe care le-am blocat… ma mai gandesc daca o sa le fac publice… Acum, unele imi par amuzante, dar cand le-am primit, nu….  Este trist ca astfel de demersuri pot fi luate la bascalie… Oare de cine?  Revenim cu videoclipul – pana atunci ne gandim la un scenariu cat mai funny! 

Cu drag, Valentin – inima  videoemotion🙂

PS. Pentru cei deja casatoriti, pregatim ceva scenarii de un TTD remarcabil… Dar probabil, n-o sa asteptam nr. 10.000 pana sa-l expunem :))  Sper ca astfel de demersuri, sa aiba succesul scontat …

<  last update 04.10.2010  >

Comments are closed.