• Asa cum am promis ieri, urmeaza filmul pregatirilor de nunta. Totul realizat cu mare atentie si nimic la intamplare.

Totul a decurs conform asteptarilor, am fost in multe locatii si nu ne-am lasat pagubasi chiar daca la unele dintre ele, accesul a fost mai anevoios  :))
Adrian a dat dovada de multa perseverenta si a reusit sa ajunga la Anda asa cum trebuie: la timp, cu buchet, cu nasi si videograful videoemotion…
Sa vedem cum au decurs pregatirile din aceasta minunata zi,  pentru ” NUNTA DE IULIE “

Un mic detaliu tehnic demn de remarcat… Realizarea acestui clip, care imi place foarte mult, a necesitat un total de vreo 68 de ore de editare! Timp alocat de la alegerea cadrelor utile, postprocesarea fiecarei imagini in parte… si multe versiuni de  “looks”  pana la forma finala …  Ce parere aveti?  Eu zic ca merita!!!

Detalii, voturi si comentarii gasiti la pagina dedicata acestui eveniment: 2010.07.10 – Anda si Adrian

Cu drag, Valentin – inima videoemotion :)

Comments are closed.