• Va propun sa votati care ar fi durata ideala a unui film de nunta.  Din ce am sesizat in ultimul an… se doresc filme din ce in ce mai scurte, care desigur castiga prin consistenta si latura artistica.
  • Voi ce credeti? Cat de mult s-au scurtat filmele dorite in ziua de astazi?

Multumesc pentru vot,  ne ajuta pe toti ! Si clienti si furnizori!

Cu drag, Valentin – inima videoemotion🙂

PS. Votul prin stelele de sub acest rand, imi poate oferi o informatie despre utilitatea intrebarii din sondaj… si nu are legatura cu raspunsurile🙂

Comments
  1. am votat maxim o ora pentru ca era cel mai aproape de ce mi-as dori eu: 40 de minute. Nu inteleg insa cine se uita la unul de 5 ore si peste. Pe mine ma lua somnul la Titanic (3 ore), film facut cu bugetul pentru video al tuturor nuntilor din lume din ultimul sfert de secol.

    • Sall… iata ca sunt voturi si pentru peste 5 ore… Din pacate😦
      Am raspuns Madalinei la pagina cu sondajul despre filmarea cu 3 camere…
      Eu militez pentru ~90′ – Este al treilea an in care clientii au inteles ca este suficient de lung daca este bine facut.
      Spor!

  2. george_ivascu says:

    cu cat mai scurt cu atat mai bine. nici nu te plictisesti si iti da ocazia sa revii de fiecare data sa-l urmaresti cu placere. daca ar fi dupa mine as face un film de 10-15 minute pe muzica si replici bine ticluite gen scurt metraj pe care sa ai tot ce-ti trebuie (un soi de intro mai lung) cu civila, pregatiri, session, biserica si petrecere. ma rog, e doar o parere. pana cand vom ajunge la nivelul altora de gandire mai e mult dar stau pe faza pentru ca am incredere in genul de videografie lansat de videoemotion. e un inceput bun… 🙂

    • Merci pentru aprecieri si pentru faptul ca faci parte din cei care inteleg ca putin si bun… este mai de pret dacat lung si plicticos….
      sa vedem in ce parte se duce piata… pentru e greu, greu de facut educatie vizuala pe segmentul acesta

Leave a Reply

