• Am revenit si trebuie sa va spun ce am anuntat in postul anterior…  Acel mai minunat lucru care s-a intamplat la discutiile premergatoare pe care le-am avut cu Daniel…  a fost faptul ca nu a deschis discutia despre NEGOCIERE.  Pentru acest lucru il apreciez foarte mult… mi-a dat dovada ca respecta munca depusa. Cum spuneam: Jos palaria! Acelasi lucru s-a intamplat si la discutiile pe partea foto avute cu Andy Ostafi… Tot respectul cuvenit!

Dar sa revenim la oile , pardon, clipurile noastre🙂 Asa cum am anuntat ca vom posta si alte filmari de la eveniment si nu numai clipurile… Prin aceasta incurajam clientii sa priveasca cu luare aminte intreaga filmare de la nunta. Nici nu vreau sa-mi aduc aminte de ce se spune pe la colturi… Cum era barfa? ” imagini in lumina obscura si sunetul vai de el”  (Fac referire la discutia de aici: Madalina says…  ) 

Va invit sa urmariti ce am realizat la cununia religioasa a lui Daniel si Oltea. Biserica a fost bine aleasa: Gradina Icoanei. Aici, din punctul meu de vedere, inca se face slujba de cununie asa cum trebuie, mirii simt ca sunt cununati🙂 si ne putem desfasura in voie, astfel incat sa putem realiza un film deosebit.

Detalii tehnice: A fost filmat cu 2 camere Sony HDR Z1. Totul din mana doar cu monopied. Lumina suplimentara: pe fata 2 softbox  si a treia de contur. Sunetul s-a inregistrat ca de obicei din 2 surse + microfonul camerelor. Editare cu Adobe Premiere CS4 & Matrox RT X2.

Ce parere aveti?

Vom reveni cu imagini de la nunta pe masura ce finalizam editarea!

Detalii, voturi si comentarii gasiti la pagina dedicata acestui eveniment: 2010.08.22 – Oltea si Daniel

Cu drag, Valentin – inima videoemotion :)

Comments are closed.