Oltea si Daniel sunt doi tineri pentru care a fost o reala placere sa lucram. Prin iunie m-am intalnit la birou cu Daniel sa vada ce si cum lucram. Aceeasi problema eterna…  peste tot pe net sunt postate doar clipurile intro (highlights) si videosesiunile bine lucrate… A vrut sa vada cum arata o ceremonie si o petrecere… cum ne descurcam si in restul evenimentului, unde nu poti interveni sa regizezi mai nimic… I-a placut si dupa cateva zile a venit sa parafam contractul – destul de stufos de altfel :)  Discutia a fost pe placul meu in sensul ca am detaliat fiecare lucru pe care il primeste pentru fiecare pachet video in parte. A ales ceva pe masura bugetului alocat, fara sa aduca vorba despre NEGOCIERE.  Pentru acest lucru il apreciez foarte mult… mi-a dat dovada ca respecta munca depusa. Cum spuneam: Jos palaria! Acelasi lucru s-a intamplat si la discutiile pe partea foto avute cu Andy Ostafi si amandoi am lucrat cu mare drag, chiar daca fiecare a avut cu o zi inainte  o alta nunta … Tot respectul cuvenit!

  • Oltea si Daniel, va multumesc pentru cooperare si intelegere pe intregul parcurs al filmarilor.
  • In premiera, pagina lor va contine intreaga lucrare realizata. Aveti ce vedea!🙂

Pentru cei grabiti, va recomand clipul highlights – in 3 minute ati vazut tot😉

Detalii, voturi si comentarii gasiti la pagina dedicata acestui eveniment: 2010.08.22 – Oltea si Daniel

Cu drag, Valentin – inima videoemotion :)

Comments are closed.