Data: 23 noiembrie 2010

In perioada in care contorul de vizite al blogului va indica intre 10000 si 10999, ofer urmatorul premiu:

  • Discount de 25% pentru un contract de nunta semnat, pentru orice data libera din 2011.

Concursul este valabil doar in perioada in care contorul de vizite de pe blog va indica intre 10000 si 10999 de vizite. Premiul se acorda la incheierea unui contract in perioada mentionata, pentru servicii de videografie de nunta, in oricare data inca libera din 2011 …

Pentru cei cu care am purtat deja discutii pentru filmare… poate fi o oportunitate. Pentru cei care nu imi cunosc realizarile, ii invit pe blog sa vizioneze cate ceva… Cine stie, poate gasiti ceva si pe placul vostru!

Doritorii trebuie doar sa trimita un comentariu pe aceasta pagina, care sa contina textul:  ” “Vreau discount de 25%” ”  si sa ne intalnim pentru semnarea contractului.

Ce perere aveti? Va tin la curent cu noutati!

Simplu, nu-i asa?

update 2.12.2010 – Multe intrebari si vizite🙂 un singur premiu: Stefania & Marcel au contractat data de 30 iulie 2011 si au economisit 600 de euro … Merita, nu-i asa?

Cu drag, Valentin – inima  videoemotion🙂

Comments
  1. Dorina Gribencea says:

    Vreau discount de 25%!!!!!!:))

    Multumim pentru oportunitate

    • Buna Dorina. Esti pe faza… Ce bine este sa mai citesti pe bloguri…
      Te astept cu mare drag la Bucuresti sa concretizam un contract avantajos pentru tine!
      Cu drag – Valentin D. – inima videoemotion🙂

  2. monica says:

    Si daca vreau si eu un discount de 25%? :):):):):)

    • Este simplu si posibil… Veniti cu finii pe care ii veti cununa anul viitor si facem un contract! Cum este semnat = discount-ul acordat😉
      Merita, nu-i asa? :))
      Cu drag – Valentin D. – inima…

  3. monica says:

    sau am putea sa ne mai casatorim o data si anul viitor.🙂
    Mi-a placut treaba cu organizarea si se vede treaba ca m-am priceput🙂 asa ca… acum ca sunt relaxata as putea sa o iau de la capat🙂

    • wow… poate iti faci o agentie de evenimente…
      la cate invataminte ai tras de la nunta ta… cred ca le stii pe toate🙂
      te cred si eu ca esti mai relaxata… mai ales ca ai vazut si filmarea…🙂

      • monica says:

        Vali,
        Eu cred ca am fost printre cei fericiti care au lucrat numai cu oameni deosebiti asa ca mari emotii nu am avut, iar cea mai importanta lectie a fost sa ma bazez pe ceea ce simt cand aleg un “furnizor” sau mai bine zis un partener pentru un astfel de eveniment.
        Asa cum…atunci cand am venit la voi la birou am stiut de cand am intrat pe usa ca vreau sa lucrez cu voi.
        E chestie doar de feeling si de cata incredere iti inspira omul din fata ta!🙂

  4. Constantin Pralea says:

    “Vreau discount de 25%”
    multumim de vestea buna🙂

  5. Mary says:

    Si eu vreau discount de 25 % !!!

    E un inceput promitator😀 :))

    • Buna Maria. Va astept, asa cum am stabilit pentru luni la 19-20… la o cafea buna si o discutie interesanta!
      Merita nu-i asa? Pana atunci va urez sa reveniti cu bine in tara🙂
      Cu drag Valentin D.

  6. Rosu Marcel says:

    Ne inscriem si noi pentru DISCOUNT!!! …25% ??? Wow, asta da reducere substantiala!!
    E bine sa ai prieteni bine intentionati care sa-ti recomande sa mai intri pe bloguri.
    Am fi incantati sa beneficiem de discount dar mai mult si mai mult, am fi incantati de o eventuala colaborare.
    Asteptam vesti🙂

    Stefania & Marcel

    • Salut Marcel. Este bine sa mai citesti pe bloguri… dar si mai bine este sa ai prieteni bine intentionati🙂 si multi… multi de tot, sau chiar toti daca s-ar putea🙂
      Pe blog sunt doar o mica parte din lucrari… Multe altele va asteapta sa le vizionati la o cafea buna! Va acord tot suportul pentru a face o alegere buna!
      Va astept cu mare drag la birou sa concretizam un contract avantajos pentru voi!
      Cu drag – Valentin D. – inima videoemotion🙂

      • Rosu Marcel says:

        Superb! Mi-a placut muuuuuult ce am vazut pe blogul tau!!! Ma bucur ca am vazut aceste filmle inainte de nunta mea, care va fi in 2011… Esti genial, Valentin! Ne-am amuzat copios la filmul “Ana si Costi” :)) .. De abia astept sa colaboram pt un scenariu asemanator! :)) Astazi venim pentru Contract!🙂

        • Multumesc pentru aprecieri! Am rezervat data de 30 iulie 2011 pentru voi🙂
          Asa ca va astept sa semnam faimosul contract😉 O zi minunata!
          Cu drag, Valentin …

          • Gata, inca un premiu🙂 S-a semnat inca un contract pentru 2011😉
            Marcel si Stefania vor avea nunta pe 30 iulie si au facut o alegere grozava!
            In plus, au economisit ceva bani, doar ca au fost pe faza🙂
            Mi-au dat incredere ca vom colabora perfect si sigur vom realiza un film deosebit!
            Cu drag Valentin D. -inima videoemotion🙂

  7. “”Vreau discount de 25%”” –
    Mi-a placut foarte mult ce am vazut si blog si as as vrea sa colaboram daca data de 10 septembrie 2011 mai este libera! Multumesc frumos:)

    • Buna seara. Data de 10 septembrie 2011 este libera.
      Sunt multe date in discutii avansate… dar… doar cine semneaza are data rezervata🙂
      Va astept cu drag la o discutie interesanta la biroul meu cu un telefon (0722644223) sau email in prealabil pentru a nu suprapune intalnirile😉
      Calea Rahovei Nr. 268 – Sediul Electromagnetica Business Park, vis-a-vis de Liberty Center.
      cu drag, Valentin – inima videoemotion🙂

  8. Gabriela Nitu says:

    VREAU DISCOUT DE 25%!!!!!!!!!!!! ;))))))) Pentru 30.07.2011🙂

  9. Gabriela Nitu says:

    Abia dupa ce am postat comentariul am vazut ca sunteti deja ocupati pe 30.07.2011…heeeelp!!!

Leave a Reply

