Monica si Catalin – 11 septembrie 2010
In acest post puteti vedea cateva imagini bine alese din intreaga nunta.
Sper sa va convinga sa urmariti si celelalte clipuri videoemotion
Au fost multe locatii dar totul a decurs perfect… Ceva indicii: Cununia civila la sectorul 2, cununia religioasa la Biserica Domnita Balasa iar petrecerea a fost organizata la  Aristrocrat Events Hall – Sala Londra

Partea artistica a fost sustinuta de Maria Radu si Dj Bobita, iar de bunul mers al lucrurilor s-a ocupat Raluca Hulubei – Happy Family ! – Recomandam cu argumente!🙂

Pentru inceput va recomand clipul highlights – in 3 minute ati vazut tot ;)

Detalii, voturi si comentarii gasiti la pagina dedicata acestui eveniment: 2010.09.11 – Monica si Catalin

Cu drag, Valentin – inima videoemotion :)


Comments
  1. Ralu Hulubei says:

    Emotionant…emotionat pentru ca imi sunt tare tare dragi, pentru ca toti am pus suflet…iar tu ai surprins asta…in patru minute mai mult decat o mie de cuvinte! Si asta doar cu suflet o poti face!
    Si daca ma intrebi care este secunda mea preferata…o secunda magica in biserica cand Cata i-a mangaiat usor mana frumoasei mele…o secunda…pe care ai surprins-o…

  2. Ralu! Multumesc pentru randurile scrise cu sufletul…
    Ce bine am duce-o cu totii daca am fi mai buni si mai sufletisti…
    PS. Ce ochi atent ai mai Ralu… Sa speram ca vei fi o soacra buna… cand va fi sa fie …
    Cu drag, Valentin🙂

  3. Alice says:

    wooooow … super aceasta filmare … mai altfel decat toate celelalte …

    Si iti dai seama ca eu nu ma refer la filmare din punct de vedere … tehnic …
    A fost o filmare mai altfel pentru ca mi s-a parut ca nu a avut “deloc” regie … Parca a “curs” de la sine … Mirii nu pareau a fi actori … ci erau doar fericiti.
    Saaaau … poate ca si ei au transmis altfel trairile momentului …
    Si ceilalti miri erau fericiti si indragostiti … dar parca erau “imbatati” de dorinta ca nunta lor sa iasa din comun, sa fie “cea mai cea si mai altfel”, sa faca ceva altfel decat la o nunta “obisnuita”, etc.

    Monica si Catalin … transmit doar bucurie, fericire, iubire … in modul cel mai natural.
    Pe scurt? SIMT CA NU MA UIT LA UN FILM …

    Iar secunda 0.31 … mie una, imi pare a fi esenta trairilor celor doi …

    PS: ASTEPT CONTINUAREA … celelalte filmulete …
    PPS: si invitatii au trait parca altfel nunta …

  4. monica says:

    Valentin,

    Multumim din suflet pentru….pentru tot, ca mi-e greu sa aleg doar ceva anume. Ne uitam la film over and over and over again si parca ne-am mai uita inca o data.🙂
    Iti multumim pentru sufletul pus si sunt convinsa ca daca eram “doar niste clienti” filmul nostru n-ar fi iesit atat de bine. Faptul ca te-ai implicat 100% se vede in fiecare secunda a filmarii si iti multumim pentru asta.

    Asteptam continuarea🙂

  5. monica says:

    Alice,

    Iti multumim pentru aprecieri. Nu pare regizat pentru ca nu a fost. Am fost atat de “bezmetici” incat nu eram in stare sa tinem minte o regie🙂
    Insa cel mai important a fost ca am lucrat cu oameni dragi si mai ales profesionisti care stiu sa-si faca treaba fara regie.
    Filmul nostru este dovada faptului ca daca lucrezi cu cei mai buni, poti sa ai o nunta la care sa nu te stresezi ca videograful trebuie sa prinda cel mai bun cadru – Valentin stie sa-si faca treaba atat de bine inca poti sa mergi la nunta ta si sa te distrezi!🙂

  6. Alice says:

    Monica,

    Eu nu am inteles niciodata de ce se tot spune ca pregatirile si nunta in sine, reprezinta un stres … La nunta distractia si faptul ca esti alaturi de cei dragi este ceea ce trebuie sa conteze. Nu vad nunta [si aici ma refer la eveniment in sine…] ca pe o afacere sau ca pe ceva ce trebuie facut …
    Daca esti alaturi de oamenii in compania carora te simti bine, care te iubesc si te apreciaza pentru ceea ce esti … nici nu-ti trebuie altceva …
    Probabil ca voi ati reusit asta … Pentru ca si nuntasii au fost cumva asemeni voua.

    Valentin are meritul deosebit ca a reusit sa surprinda acele momente …

    Aaaaaaaaa… si trebuia sa incep cu … un intarziat CASA DE PIATRA!!!

    Alice
    [evident, din Wonderland!!!]

Leave a Reply

