Expomariage 2011, a fost organizat de revista Mireasa, la Palatul Parlamentului si hotelul J.W. Marriott in perioada 14-16 ianuarie 2011. Am inceput acest proiect cu gândul să realizăm ceva ieșit din comun și ceva în premieră la un târg de nunți în România. Suntem siguri ca am reusit sa atingem cele două ținte, având in vedere reacțiile pozitive pe care le-am primit la stand din partea organizatorilor, vizitatorilor și mass-mediei.

Impreuna cu Adrian Pelcz de la Adimage, Deea Buzdugan de la casa de moda DEEA, Andreea Savu si multi altii, Videoemotion a realizat la Expomariage 2011 un stand de exceptie care a atras atentia tuturor!
In premiera absoluta, am avut un manechin virtual care a povestit necontenit multe lucruri interesante despre Adimage și Videoemotion! Asa ca… “Avem echipa… Avem valoare!”  :)
Multumesc din suflet tuturor celor care m-au ajutat la acest proiect🙂
Revenim cu mai multe informatii si imagini, inclusiv un making off :)) si cum s-a ajuns la virtuall hostess 🙂

A fost bine…  si sunt sigur ca la urmatorul targ va fi si mai bine!

Va invit sa urmariti pentru inceput trailer-ul😉

si de asemenea blogul partenerului ADIMAGE: http://www.adimage.ro/blog/

Cu drag, Valentin – inima videoemotion🙂

Comments
  1. Adrian says:

    Pentru noi (Adimage, adica Adrian si Simona) experienta pregatirii acestui targ a fost una foarte intensa si extrem de placuta, pentru ca am realizat foarte multe intr-un timp record impreuna cu Valentin si toti cei care au fost implicati in acest proiect. Am muncit cu zambetul pe buze tot timpul (chiar daca uneori ne-au prins zorii zilei prin birou) si abia asteptam sa reluam aceasta experienta la anul, cu idei mai bune si mai iesite din comun…Fiti atenti, ca mai avem multe surprize pregatite.

    Valentin, iti multumim pentru toata implicarea si dedicarea cu care ai pus in miscare proiectul si … te asteptam la munte in vacanta ce ziceam noi ca o meriti dn plin.

  2. Anda says:

    Foarte tare!

  3. Alexandru Iordan says:

    Trebuie sa marturisesc ca imaginatia mea nu poate sa tina pasul cu ce poti sa realizezi tu. Cand mi-ai povestit ce anume vrei sa faci pentru acest targ, mi-am zis ca o sa iasa ceva unic si frumos. M-am inselat….a iesit SPECTACULOS. Nu am cuvinte care sa pot descrie ce ati reusit sa realizati.

    Felicitari!

    • Multumesc Alex pentru aprecieri! Intradevar a fost spectaculos…
      PS. Cred ca-i statea mai bine in alta tara…. Studiem problema🙂
      O zi minunata va doresc
      Cu drag, Valentin🙂

  4. Mihai Enachi says:

    Felicitari si nota 10 + pentru filmulet …

Leave a Reply

