Pe Bogdan l-am intalnit cu multi ani in urma, cu ocazia realizarii unor filme la compania unde lucra. Nu stia la acea vreme, ca ma ocup si de nunti😉 – nu imi place sa se stie ca le fac pe amandoua . . .
Ne-am intalnit in urma cu vreo 2 ani la nunta lui Edi, unde am cunoscut-o si pe Georgiana. A venit sa discutam despre filmul de nunta si a rezervat echipa videoemotion cu mai mult de o jumatate de an inainte!
Videoclipul de logodna a fost filmat cu DSLR, ajutat de steady si slider…  strecurate cu grija pe unde a fost necesar ! Locatia… Oraselul copiilor si imprejurimi😉

Si cum toate bucuriile si nu numai, incep de la un inel nevinovat… ufff, sa vedem cum a fost in cazul Georgianei si al lui Bogdan. Acum sa-mi spuneti si voi … este bine sa ai la indemana un stick de net la tine in parc sau nu …

.

Sper ca v-a placut si daca doriti sa vedeti mai mult, va invit pe pagina special creata  de videoemotion pentru Georgiana si Bogdan unde la petrecere il puteti admira si nu numai pe maestrul Dj Bobita, care a facut, ca de obicei o prestatie magica😉
Asa ca… daca aveti chef de dans si nebunie, haideti la nunta sa petrecem cu Dj Bobita ! PS. Pe google il mai gasiti si cu Dj Bobitza :))  – dar nu conteaza…
La un moment dat cand eram la o nunta impreuna mi-a spus: “”Pasiunea pentru muzica, oamenii dansand si simtindu-se bine, reprezinta o sursa de inspiratie zilnica””
Asa ca, Dj Bobita rulesssss !!!

Cu drag, Valentin D. – inima videoemotion🙂

Leave a Reply

